MOJI VTISI IZ ŠOLE V NARAVI

MOJI VTISI IZ ŠOLE V NARAVI – OSILNICA, 30. 9.–4. 10. 2019

V ponedeljek, 30. oktobra, smo se učenci 8. razreda za pet dni odpravili v šolo v naravi v Osilnico. Bilo nas je 41, od tega se je 10 najbolj vzdržljivih učencev in učenk v spremstvu učiteljice Špele in učitelja Jureta na pot podalo s kolesi. Učitelja sta nas vso pot bodrila in motivirala, zato smo rahlo utrujeni, a ponosni prisopihali na cilj. Ko smo končno prispeli, so nas v predsobi že čakali naši kovčki, vendar nas slednji tisti trenutek niso preveč zanimali. Zanimale so nas sobe in pa – hrana! Prvi dan je bil bolj na »izi«. Z učiteljicami Silvo, Špelo in Tinkaro ter inštruktorji iz hotela Kovač, kjer smo bili nastanjeni, smo raziskovali okolico in v gozdu spoznavali drevesne vrste. Nekateri smo imeli srečo, saj nas je do vrat ograde, kjer prebiva, prišel pozdravit jelen Piko. Naslednje dni smo veliko hodili po gozdu, igrali različne športe in kartali enko. Zagotovo pa bosta vsem ostala v spominu ogromna gugalnica in adrenalinsko spuščanje po zip-linu. Posledica teh adrenalinskih podvigov je bila izguba glasu. Vsak večer smo fantje zaspali zelo hitro po zaslugi učiteljice Tinkare, ki nam je brala knjigo z naslovom Avtobus ob treh in nas tako umirila. Vsako jutro smo se najedli pečenih palačink, hrenovk, jajc in drugih dobrot. Pred kosilom smo imeli različne športne dejavnosti v naravi – s kanuji smo se vozili po Kolpi, v katero smo kljub mrazu – reka je imela le 11 stopinj – tudi skočili in v njej zaplavali. Prav nič nas ni zeblo, saj nas je grel adrenalin in najstniška leta. Imeli smo veliko srečo, saj je bil ogret notranji bazen vedno prost, zato smo kar nekaj večerov in popoldnevov preživeli ob njem. Od vsega pa je bil seveda najboljši jacuzzi!

Vrhunec šole v naravi je bila orientacija, kjer smo morali sodelovati kot skupina, plezati za namigi, iskati odgovore in napenjati možgane, da smo opravili vse naloge in prišli nazaj na cilj. To je bila naša zadnja dejavnost, po kateri smo se navdušeni vrnili nazaj v Kočevje in v realnost.

Dorin Ofak, 8. razred

Foto: Tinkara Hodnik

MOJI VTISI IZ ŠOLE V NARAVI – OSILNICA, 30. 9.–4. 10. 2019

PONEDELJEK:

Komaj smo čakali, da se odpravimo v šolo v naravi. Zjutraj ob 8. uri smo odšli na avtobus do Osilnice. Ko smo prišli, smo se razdelili po sobah. Fantje so bili v zgornjem nadstropju, punce pa smo bile v nadstropju nižje. Bivali smo v skupnih prostorih. Prva aktivnost, ki nas je čakala, je bil pohod po Osilnici. Na pohod smo šli vsi, ki smo prišli z avtobusom, saj smo morali počakati na tiste, ki so se v šolo v naravi odpravili s kolesi. Pohod je trajal približno dve uri, v tem času pa so prispeli kolesarji. Nato smo imeli kosilo. Po kosilu smo se preoblekli v športna oblačila in se pripravili na aktivnosti v naravi. Ko smo se vsi zbrali na dvorišču, so nas razvrstili v tri skupine. Prva je šla na plezanje in lokostrelstvo, druga na spoznavanje različnih dreves in divjih živali, tretja pa je imela delavnico preživetja v naravi. Po uri in pol pa smo pomalicali ter naredili menjavo skupin. Po koncu druge menjave smo odšli na večerjo. Po večerji so sledile še zadnje aktivnosti tega dne, in sicer smo punce preizkusile notranji bazen v hotelu Kovač, kjer smo bili nastanjeni, fantje pa so imeli družabni večer v skupnih prostorih. Ob desetih smo odšli v sobe in se pripravili za spanje.

Foto: Tinkara Hodnik

TOREK:

Naslednje jutro so nas učiteljice zbudile ob 7. uri, da smo se oblekli in pripravili za jutranjo telovadbo. V lahkotnem teku smo prišli do igrišča, kjer smo se razgibali. Igrali smo se zabavne igrice in se preko njih malce povezali med seboj. Po razgibavanju smo se vrnili v hotel na zajtrk. Po zajtrku smo bjevci imeli team building, ajevci pa floristiko. Po dobri uri in pol smo se zamenjali. Po kosilu pa smo odšli B-jevci na zip line in orjaško gugalnico, A-jevci pa na kanu. Po malici je zopet sledila menjava, B razred je šel na kanu in bilo nam je super, lahko smo se kopali v Kolpi in skakali iz čolnov. Čas je bil za večerjo. Po njej pa so odšli fantje na bazen punce pa smo ostale in odšle v skupne prostore, kjer smo lahko plesale, risale in poslušale glasbo. In tako se je zaključil še en odličen dan.

SREDA:
Dobro jutro! Dan se je začel deževno, zato pa smo imeli čas, da smo se družili. Mislili smo, da bo prenehalo deževati, toda to se ni zgodilo, zato smo šli v bazen, kjer smo se urili v plavalnih tehnikah. Druga skupina je imela nadvse zanimivo predavanje o medvedih. Popoldne dež še vedno ni ponehal, zato smo čas preživeli ustvarjalno. Izdelovali smo skulpture iz slanega testa ter s pogovarjali o športnikih, ki so kljub telesni oviranosti uspeli v življenju in so nam lahko vsem za zgled. Večerja tega dne je bila pravi hit, saj nam je kuhar spekel slastno pico iz čisto prave krušne peči. Po večerji smo še malo posedeli pri mizah ter se zaklepetali ob igranju družabnih iger.

ČETRTEK:
Tudi četrtkovo jutro smo začeli z jutranjo telovadbo. Za zajtrk smo imeli okusne palačinke in tako smo si nabrali moči ter odšli novim dogodivščinam naproti. Kolesarili smo po čudoviti pokrajini ob zgornjem toku reke Kolpe in uživali ob pogledu na skrivnostne vzpetine nad nami. Drug razred je spoznaval osnove ribolova. Z ribičem smo se tako odpravili na nekakšen kamnit otoček ob vodi in poskušali ujeti kaj za kosilo. Ribe ta dan niso preveč prijemale, še sreča, da kuhar ni čakal nanje. Po kosilu pa smo vsi odšli do ziplajna, orjaške gugalnice in plezalne stene. Izkoristili smo ponudbo adrenalinskih doživetij, nekateri pa so igrali odbojko, saj smo imeli postavljeno odbojkarsko mrežo. Nato pa smo se še zadnjič odpravili na večerjo. Po večerji je ena skupina šla na bazen, druga skupina pa je igrala namizni tenis, ročni nogomet, risala ali se kartala. Čeprav je bil zadnji dan, smo od utrujenosti in novih vtisov nemudoma zaspali.

PETEK:
Zjutraj smo se umili in oblekli ter do zajtrka pakirali in pospravljali sobe. Kovčke smo še pred zajtrkom odložili v skupnem prostoru, saj smo morali sobe izprazniti zaradi nove skupine, ki jih bo kmalu zasedla. Po zajtrku nas je čakala še zadnja aktivnost, in sicer orientacijski pohod. Razdelili smo se v skupine po pet in začeli iskati in opravljati naloge, ki smo jih dobili. Vse skupine so uspešno opravile z nalogami, zato smo se v cilj vrnili zadovoljni in nasmejani. Po kosilu smo odšli na avtobus in se odpeljali proti Kočevju. Bilo nam je lepo in veselimo se že naslednje šole v naravi!

Eva Bauer, 8. razred

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja